.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اما و اگرهای جذب نیروهای شرکتی در مازندران
برخی از نیروهای شرکتی با وجود اینکه بیش از 10 سال از فعالیت آنان گذشته هنوز نتوانستند تبدیل وضعیت شوند که این موضوع علاوه بر استرس و فشارهای عصبی موج روزمرگی خواهد شد.

به گزارش شمال نیوز، هدف هر فردی از ورود به حرفه و شغل داشتن استقلال مالی و تشکیل زندگی است و مهم‌ترین موضوعی که فرد را می‌تواند به شغلش علاقه‌مند کند تضمین شغلی به‌شمار می‌رود.

در سال‌های اخیر شاهد جذب نیروهای شرکتی در برخی از ارگان‌ها ازجمله شهرداری‌ها، بیمارستان‌ها و سایر ادارات هستیم که مهم‌ترین خواسته آنان تبدیل وضعیت است ولی هیچ گوش شنوایی در این زمینه وجود ندارد.

برخی از نیروهای شرکتی باوجود اینکه بیش از 10 سال از فعالیت آنان گذشته هنوز نتوانستند تبدیل وضعیت شوند که این موضوع علاوه بر استرس و فشارهای عصبی موجب روزمرگی خواهد شد.

*رابطه استخدامی بین نیروهای شرکتی و شهرداری‌ها وجود ندارد

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری مازندران  اظهار کرد: نیروهای شرکتی با سابقه بالا در شهرداری‌های سطح مازندران نداریم.

محمدی تاکامی با اشاره به اینکه در سال 91 بیشتر نیروهای شرکتی به قراردادی تبدیل وضعیت شدند، افزود: البته با مجوز آزمون استخدامی در حال برگزاری است که از طریق این آزمون نیروهای قراردادی را تبدیل به پیمانی کنیم.

وی تصریح کرد: نیروهای شرکتی، نیروهای مستقیم شهرداری نیستند و برای ورود و خروج نیز ضوابط خاصی وجود ندارد.

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری مازندران با اعلام اینکه هنوز دستورالعملی در این زمینه نداریم، گفت: اینها نیروهای شرکت‌های زیرمجموعه شهرداری‌ها هستند و هرگونه قراردادی بسته شود در شرکت بوده و هیچ رابطه استخدامی بین این نیروها بر شهرداری وجود ندارد./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.109 seconds.